vrijdag 3 september 2021

Stampin' Up! Whimsical Trees * Labeldoosje tutorial

 Het duurde ietsje langer dan mijn bedoeling was!
Had vanmiddag bijna mijn blog klaar, redelijke hoofdpijn
en toen drukte ik ergens op en weg was mijn bericht.
Heb toen even afstand genomen en in het zonnetje een rondje
door mijn tuin gewandeld.



Gisteravond tijdens de Klets & Freubel van ons Creatieve Harten
team maakten we dit labeldoosje met elkaar. Inspiratie kreeg ik
van meerdere Duitse demo's, voegde al die dingen samen en
zo had ik mijn eigen project.



Het ruitjes designpapier komt uit een Sale-a-bration cadeau, 
het Peaceful Prints 12" x 12" designpapier. Dit designpapier
is nog t/m 30 september te kiezen bij een bestelling van €60,-.
Er geldt wel OP=OP!



De basis van het doosje haal je uit 1 vel A4 papier. Voor de
labeltjes, die ik uitstanste met de Tailor Made Tag stansenset,
kun je natuurlijk ook meerdere kleuren kiezen. Ik koos voor
Basi White en Sahara Sand.



De stempels komen uit de Whimsical Trees stempelset en ik
voegde er ook nog twee bosjes linnen draad bij zodat je ze 
eventueel ook aan een cadeautje kunt hangen.

Je kunt zelf ook dit project maken want ik heb er een PDF
van gemaakt.


Heel veel maakplezier en een fijn weekend!

Groetjes, Annette

---


WORKSHOP WEIDEBLOEMEN

Woensdagavond 8 of donderdagochtend 23 september a.s.



Er is nog plek! Lees er hier alles over!
Meld je aan door een mailtje te sturen naar

--- 

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten