maandag 11 oktober 2021

Stampin' Up! Harvest Meadow + Kurkpapier * Zelfde sketch andere kaart

 

Mijn voorraad verjaardagskaarten moest nodig aangevuld worden.
Met de Harvest Meadow collectie van Stampin' Up! ging ik aan de slag.
Dit keer in de wat gedemptere kleuren uit deze collectie.



De eerste kaart vind ik zeker geschikt voor een man. Ik koos
Crumb Cake als basiskaart (21 x 14.85 cm, rillen 10.5 cm).
Daarboven op een mat van Very Vanila van 9.5 x 13.85 cm.
Het stuk designpapier met de grassen in Crumb Cake aan de bovenkant 
van de kaart is 


Onderop de kaart zit een mat van Kurkpapier waarvan je 2 vellen
krijgt van 30.5 x 30.5 cm als je het koopt. De takjes en de bloem
stanste ik met de Harvest stansenset uit het Brushed Metallic kaartkarton. 
Dit pakket bevat 3 kleuren glimmend cardstock in brons, koper en goud.



Hier is de basis hetzelfde maar verving ik de creme kleurige mat voor 
Soft Succulent. De tekst komt uit de Van Alles Wat stempelset die 
helaas niet meer verkrijgbaar is bij Stampin' Up!. Ik stempelde hem
 met de donkerbruine Soft Suede inkt.



Het prachtige naturelkleurige Diamond Weave lint verwerkte
ik bij beide kaarten op een andere manier waardoor je gelijk
een andere uitstraling krijgt. Hier is de graantak uit het bruine
Soft Suede cardstock gestanst.

Ik wens je een hele fijne week!

Groetjes, Annette

---

Kerst Workshops in Oktober 

Woensdagavond 27 en donderdagochtend 28 oktober
geef ik een Kerst workshop bij mij thuis.
Lees er hier alles over!

---

Stapel Kerstkaarten Workshops in November

Woensdagavond 10 en donderdagochtend 25 november
geef ik de workshop Stapel Kerstkaarten bij mij thuis.
Lees er hier alles over!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten