vrijdag 26 februari 2021

Stampin' Up! Paper Blooms dsp + Hartverwarmend Sale-A-Bration Countdown

 Nog 3 dagen Sale-A-Bration en dan is het feest voorbij!

Daarom komen deze week alle mooie producten nog eens voorbij.
Al de kaartjes die ik deze week laat zien, stuur ik naar diverse
ouderen in het land via de website kaartje voor ouderen.



Het designpapier Paper Blooms behoort denk ik wel tot één
van de favorieten tijdens deze Sale-A-Bration. Vooral het 
uitknippen van de bloemen was populair. Zelf maakte ik hier
ook voorbeelden mee, lees hier en hier.



Zelf ben ik erg blij met de stempelset Hartverwarmend waarin
prachtige teksten staan zoals deze hierboven.
Het label ponste ik uit met de Everyday Labelpons en het
bloemetje is ook een pons, de Small Bloom pons.



De stapel kaarten voor diverse ouderen in het land wordt steeds
groter. Ik heb via Kaartje voor Ouderen aangegeven hoeveel
kaarten ik wil sturen en kreeg de adressen van diverse 
instellingen terug. Zondag hoop ik ze te gaan schrijven.



Mocht je nou deze week nog een Sale-A-Bation product willen
bemachtigen, wees er dan snel bij. Hierboven zie je alle producten.
De Sale-A-Bration loopt nog t/m a.s. zondag 28 februari.



A.s zaterdag 27 februari plaats ik een verzamelbestelling en
zijn de verzendkosten gratis als je het bij mij ophaalt.

Wil je jouw bestelling liever thuis ontvangen, dat kan!
Je betaald dan € 5,95.

Groetjes, Annette

---

Workshop@Home Maart 2021


Lees hier alles over het Workshop@Home pakket!

---

 Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten