zaterdag 16 januari 2021

Stampin' Up! Paper Blooms + Hartverwarmend Creatieve Harten bloghop * Celebrate Sale-A-Bration

 

Welkom bij de Creatieve Harten Bloghop!
Vandaag vieren we een feestje met de mooie producten uit 
de Sale-A-Bration. De Sale-A-Bration afgekort als SAB is in
 januari en februari. Bij iedere €60,- die je besteedt bij Stampin' Up! 
mag je in deze periode een cadeautje uit de SAB-folder kiezen.



Eén van de cadeautjes is het Paper Blooms designpapier waarmee
ik deze kaart maakte.



Zoals je ziet bevat dit papier veel bloemen, ik heb even aan de
kleuren moeten wennen maar heb nu de smaak te pakken.



Bij deze kaart kun je lekker veel laten zien van het mooie 
designpapier. De strookjes zijn 10 x 2 cm en met tussenruimte
van 0.5 cm opgeplakt op de lichtblauwe Seaside Spray basiskaart.



De tekst komt uit een ander SAB cadeau en wel de stempelset
Hartverwarmend. Een mooi handgeschreven lettertype met
hartverwarmende teksten waaronder dus deze.
De kleine bloemetjes knipte ik uit het designpapier met de 
Paper Snips, het handige kleine schaartje van Stampin' Up!.
Ze kregen een laagje glitter met de Wink of Stella pen.



Alle labels komen uit de Tasteful Label stansenset.



Het kostte even wat knipwerk maar dan krijg je wel zo'n mooie
kaart ervoor terug. Toen ik eenmaal bezig was , was ik niet meer
te stoppen en maakte ik nog een kaart.



Dit lettertype is echt geweldig, vind je niet?
De lichtroze bloemen kregen ook een glitterlaag en de pailletten
uit de Woven Thread serie zorgen voor nog meer bling-bling.



Gezellig dat je er was! 
Hop nu voor meer inspiratie door naar .....

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette


Alle deelnemers aan deze bloghop:



Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
 graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

8 opmerkingen:

  1. Super leuk Annette, ik had ook dit DSP uitgekozen haha niet zo gek want het is suuuuuuper mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele leuke kaart, ik heb het designpapier niet. Nu toch wel spijt ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moest ook even wennen aan deze kleuren maar hoe meer voorbeelden ik zie hoe mooier ik het ga vinden. Jouw kaarten zijn ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes, het dsp is zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen