zaterdag 27 februari 2021

Stampin' Up! Darling Donkeys + Oh So Ombre dsp Sale-A-Bration Countdown

Nog 2 dagen Sale-A-Bration en dan is het feest voorbij!

Daarom komen deze week alle mooie producten nog eens voorbij.
Al de kaartjes die ik deze week laat zien, stuur ik naar diverse
ouderen in het land via de website kaartje voor ouderen.
 


Vandaag show ik je nog een keer het grappige ezeltje uit de
Darling Donkeys stempelset. Dit keer kleurde ik hem in met
de Smokey Slate Stampin' Blends en knipte ik hem uit met
de Paper Snips.



Het leuke bubbelpapier komt uit het Oh So Ombre designpapier.
De lovertjes uit het Woven Threads Sequin Assortment maken
het net een beetje speelser.



De tekst komt uit de stempelset van Alles Wat, waarin je zoals
de naam al zegt diverse soorten tekst vindt.

Vanavond plaats ik een verzamelbestelling, wil je mee bestellen 
geef dan voor 18.00 uur je bestelling door.

Een fijn weekend verder!

Groetjes, Annette

---

Workshop@Home Maart 2021


Nog t/m 6 maart te bestellen!
Lees hier alles over het Workshop@Home pakket!

---

 Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten