maandag 18 januari 2021

Stampin' Up! Paper Blooms dsp * Zomaar....

 


Vorige week had ik de smaak te pakken van het bloemen knippen
uit het Paper Blooms designpapier. De Paper Snips, het handige
schaartje van Stampin' Up!, is daar onmisbaar bij.



Dit keer gebruikte ik de groene kleuren uit het papier. De blauwe
mat embosste ik met de Ornate Floral 3D embossing folder al 
valt dat op de foto's niet zo goed op.



De blaadjes stanste ik met de Forever Flourishing stansenset
en de Wild Rose stansenset. De tekst komt uit de stempelset
Van Alles Wat.

Het Paper Blooms designpapier kan je kiezen als Sale-A-Bration
cadeau bij een bestelling van € 60,-


Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette

---

Gastvrouw code

Gebruik bij een bestelling in mijn webshop deze code
en ontvang een gratis bedankje. Lees hier meer!

---


Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten