maandag 16 november 2020

Stampin' Up! Coming Home + Peace & Joy * Workshop 28 oktober pop-up kaart


Tijdens de Workshop Trimming the Town van 28 oktober maakten
we naast het pizzadoosje ook deze leuke grote slimline kaart.
Deze slimline kaart is 21 x 21 cm en dan op 10.5 cm gevouwen.



De nadruk lag tijdens deze workshop op het leren kleuren met 
de Stampin' Blends®, de alcoholmarker van Stampin' Up!.
En daar is de stempelset 'Coming Home' goed bij te gebruiken.



De binnenkant van de kaart heeft een leuk verrassingselement,
de huisjes poppen naar voren als je de kaart openvouwt.



Het 3D effect bereik je door de huisjes met een steuntje vast te
 zetten.



De tekst komt uit de Peace & joy stempelset die ik heel erg leuk 
vind en waar ik eerder deze kaarten mee maakte.

Bestelinformatie

Alle gebruikte producten zijn via mij te bestellen.

Je kunt iedere dag je bestelling plaatsen in mijn webshop
(waar je betaald met credit card) of door mij je bestelling te mailen.
Het wordt dan bij je thuis bezorgd voor € 5,95.

Ik verzorg graag je bestelling!

Heb je vragen, stuur gerust een mailtje naar kreaneeltje@gmail.com.

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten