vrijdag 30 oktober 2020

Stampin' Up! Coming Home + Knusse Kerst * Workshop 28 oktober Mini pizza doosje

 


Woensdag jl. gaf ik de 1e Kerstworkshop in mijn knutselschuur 
en daarbij kleedden we o.a. dit mini pizza doosje aan.



De leuke huisjes uit de Coming Home stempelset stonden
 centraal en het inkleuren met de Stampin' Blends®.



De mini pizza doosjes zijn er in het wit en in het goud 
( wit Art. 144645 € 7,50 en goud Art. 152068 € 8,50) en 
kan ik zo voor je bestellen. Er zitten er 8 in een verpakking.



De Stampin' Blends® zijn de alcoholmarkers van Stampin' Up!.
Ze zijn er in heel veel kleuren uit de kleurcollectie en je koopt
 ze per kleur waarvan er dan een lichte en donkere versie in de 
verpakking zit. Per 2 betaal je € 11,-.



De binnenkant van de mini pizza doosjes hebben een
 coating waardoor je er bv. ook een koek in kunt doen.



Dit keer maakten wij er 5 kaartjes in die samen met de
 kleine envelopjes er makkelijk in passen.

Het kleuren met de Stampin' Blends® werd als zeer 
ontspannen ervaren.

De volgende Kerstworkshop is op woensdag 25 november a.s.
met de Heartwarming Hugs serie. Er is nog plaats dus je bent welkom!

Ook kun je nog t/m morgen profiteren van onderstaande acties!


Fijn weekend!

Groetjes, Annette


Gebruikte Producten: 

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald. Heb je die niet dan verzorg ik graag jouw 
bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.
---

Designpapier Actie


Maak vandaag en morgen nog gebruik van deze 
aanbieding! Wil je weten welk designpapier er in de 
aanbieding is, kijk dan even hier!

---


Je hebt nog t/m morgen om deze pdf's te bemachtigen,
waarmee je 6 kaarten en 3 3D projecten kunt gaan maken.

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten