woensdag 11 november 2020

Wegwijs Woensdag Stampin' Up! Peace & Joy bundel


Deze Kerstkaarten maakte ik met de Peace & Joy bundel van
Stampin' Up! te vinden op bldz. 18 in de Mini catalogus.


153430 €22,-
De bundel bestaat uit de stempelset Peace & Joy en de Joy
stansenset (153530 €39,-).


155167 € 54,75
Koop je deze samen dan spreek je van een bundel en dan krijg je 
van Stampin' Up! 10% korting, dat is toch mooi meegenomen!



De kaarten hebben allemaal dezelfde basis. Een witte basiskaart
van 14.85 x 21 cm, rillen op 10.5 cm.



Daar boven op een gekleurde mat van 9 x 13.35 cm.



Als laatste een witte mat van 8.5 x 12.85 cm waarop je de diverse
kleine Kerststempels stempelt. De kleine woordjes stempel je
en knip je met de hand uit. Ik plakte ze op met mini dimensionals.



Met de Joy stansen krijg je dit leuke effect met het woord.
Per woord zijn er 3 stansen die je op verschillende manieren 
met elkaar kunt combineren. Hier zijn ze alle 3 gebruikt.
Als finishing touch nog wat strass steentjes die lekker glimmen.

Zo heb je redelijk snel een trio kaarten gemaakt.
Ben jij al bezig met je Kerstkaarten?

Tot morgen!

Groetjes, Annette



Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald. Heb je die niet dan verzorg ik graag jouw 
bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten