vrijdag 4 oktober 2024

Stampin' Up! Reindeer Fun + So Sincere + Country Woods dsp * You're in my heart and prayers


Als je moeder in het ziekenhuis belandt en je man twee dagen
later in een ander ziekenhuis maak je natuurlijk een kaartje
voor haar nu je minder naar haar toe kunt gaan. Een win-win
situatie want zo heb ik weer een relaxmomentje gehad.



Vond deze stempel van de hertjes uit de Reindeer Fun stempelset
hier wel gepast bij. 



Stempelde de hertjes op een vierkant van 9.5 x 9.5 cm met
Memento inkt en op maskeerpapier. De hertjes op het maskeer-
papier knipte ik op de lijn uit en plakte dit op de witte ondergrond.
Hierna ging ik er met de Blending borstel en Pool Party inkt over 
heen. 



Daarna verwijderde ik met de Take Your Pick het maskeerpapier
en kleurde de hertjes met Pecan Pie Stampin' Blends in.
Met de Color Lifter blend maakte ik de lichtere stipjes op de
 ruggen van de herten.



Het houtnerf designpapier komt uit het Country Woods dsp en
de cirkel stanste ik uit met Reindeer Fun stansen. De tekst komt
uit de So Sincere stempelset en heatembosste ik met wit embossing-
poeder op een restje Crumb Cake cardstock.

Als het goed is, valt hij vandaag bij mijn moeder op het bed.

Deze week zou ik heerlijk genieten van onze vakantie in Porto.
Helaas liep dat anders en zijn er grote zorgen rondom mijn moeder
en man die beiden in het ziekenhuis liggen.

Dus mocht ik later reageren, dan weet je dat!

Creatieve groetjes, Annette

---

 GASTVROUWCODE OKTOBER



 Het is een nieuwe maand, dus ook weer een nieuwe
 Gastvrouwcode voor als je online in mijn webshop winkelt. 
Door deze code aan jebestelling onder de €200,- toe te 
voegen, krijg je in de volgende maand een cadeautje
 thuisgestuurd als bedankje.

---

 ACTIE STARTPAKKET SPECIAAL


Schaf je in de maand Oktober het Startpakket aan dan profiteer
je van de Actie Startpakket Speciaal! Dit houdt in dat je i.p.v.
€175,- nu voor €214,- aan producten mag uitkiezen en je er
maar €129,- voor betaald. Dit is dus €39,- meer.

---

KORTING OP ALLE CREATIEVE SETS


In de maand Oktober krijg je op alle Creatieve Sets en zolang
de voorraad strekt korting op alle Creatieve Sets.

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald. Heb je dit niet dan verzorg ik 
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten