donderdag 3 oktober 2024

Stampin' Up! Snowy Wonder * Pinkies Swap


Afgelopen vrijdag organiseerde onze teamleider Michelle Last
uit Engeland een teammiddag bij De Tulperij in Voorhout.
Op dit moment staat het er vol met dahlia's maar door het
verschrikkelijke slechte weer deze niet kunnen bewonderen. 

 

Wel hadden de meeste van ons Swapjes bij zich, kleine cadeautjes
ter inspiratie voor anderen. En zo zagen de mijne eruit.



De foto's zonder plastic zijn helaas mislukt maar zo kun je het
ook wel zien. Een leuke houten sneeuwvlokhanger die ik 
versierde met het Snowy Wonder productpakket.



En zoals je ziet had ik er 2 versies van gemaakt. Ik verpakte de
sneeuwvlok in een doorzichtige envelop, die Stampin' Up! ook
verkoopt.



Altijd even je naam vermelden en zoals je hier leest, kocht ik
de sneeuwvlokken bij de Action.

Het leuke van swappen is dat jezelf inspiratie terugkrijgt, hier
kom ik later op terug.


Deze week zou ik heerlijk genieten van onze vakantie in Porto.
Helaas liep dat anders en zijn er grote zorgen rondom mijn moeder
en man die beiden in het ziekenhuis liggen.

Dus mocht ik later reageren, dan weet je dat!

Creatieve groetjes, Annette

---

 GASTVROUWCODE OKTOBER



 Het is een nieuwe maand, dus ook weer een nieuwe
 Gastvrouwcode voor als je online in mijn webshop winkelt. 
Door deze code aan jebestelling onder de €200,- toe te 
voegen, krijg je in de volgende maand een cadeautje
 thuisgestuurd als bedankje.

---

 ACTIE STARTPAKKET SPECIAAL


Schaf je in de maand Oktober het Startpakket aan dan profiteer
je van de Actie Startpakket Speciaal! Dit houdt in dat je i.p.v.
€175,- nu voor €214,- aan producten mag uitkiezen en je er
maar €129,- voor betaald. Dit is dus €39,- meer.

---

KORTING OP ALLE CREATIEVE SETS


In de maand Oktober krijg je op alle Creatieve Sets en zolang
de voorraad strekt korting op alle Creatieve Sets.

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten