zondag 6 oktober 2024

Stampin' Up! Sentimental Christmas dsp * Interlocking fancy fold kaart

 


Deze twee fun fold kaarten maakte ik met het prachtige 
Sentimental Christmas designpapier.


164209 €15,25

Van elk verkocht pakket designpapier wordt er €3,-  gedoneerd
aan een goed doel. Dit jaar gaat het naar verschillende programma's
rond de geletterdheid van kinderen in al de werkgebieden van
Stampin' Up!.


164225 €84,25

Er is een hele Sentimental Christmas collectie met stempelset,
stansen, prachtig lint en decoratiesteentjes.




De Interlocking fancy fold kaart kwam ik tegen bij mijn
Australische collega Laura Stranks. Heb het formaat iets 
aangepast zodat hij in een C6 envelop past.



Er zit maar één vel met Pretty Peacock achtergrond in het
designpapierpakket, dus bestempelde ik het grootste front met
de sneeuwvlok stempel uit de Snowy Wonder stempelset.
De stempel stempelde ik eerst op een kladpapiertje af en zette
de tweede afdruk op het cardstock. 



Uit het Sentimental Christmas designpapier knipte ik enkele
kaarsjes als versiering.



De tekst komt uit de Reindeer Fun stempelset en heat embosste
ik met wit embossingpoeder op een strookje Pretty Peacock
cardstock.



In het groene Shaded Spruce waren er wel twee coördinerende
vellen designpapier.
 


Bij deze versie gebruikte ik het prachtige Fijne lint met satijnen
strook langs de zijkant, ook deze is de kleur Shaded Spruce.



De Goudkleurige zelfklevende rondjes met textuur passen ook
mooi bij deze collectie. Hier werd de tekst op een strookje
Shaded Spruce ge-embosst.



Als je de kaart van bovenaf bekijkt, zie je aan de zijkant twee
kleine Z-fold vouwen zitten.



Bij mijn versie heeft de binnenkant ook nog 2 stroken designpapier,
vond het anders wel erg wit. De twee dennenboompjes knipte ik
uit het designpapier.

Deze week zou ik heerlijk genieten van onze vakantie in Porto.
Helaas liep dat anders en zijn er zorgen rondom mijn moeder
 die in het ziekenhuis ligt. Mijn man is ondertussen weer thuis
maar nog erg zwak en kwetsbaar.

Dus mocht ik later reageren dan normaal, dan weet je dat!

Creatieve groetjes, Annette

---

 GASTVROUWCODE OKTOBER



 Het is een nieuwe maand, dus ook weer een nieuwe
 Gastvrouwcode voor als je online in mijn webshop winkelt. 
Door deze code aan jebestelling onder de €200,- toe te 
voegen, krijg je in de volgende maand een cadeautje
 thuisgestuurd als bedankje.

---

 ACTIE STARTPAKKET SPECIAAL


Schaf je in de maand Oktober het Startpakket aan dan profiteer
je van de Actie Startpakket Speciaal! Dit houdt in dat je i.p.v.
€175,- nu voor €214,- aan producten mag uitkiezen en je er
maar €129,- voor betaald. Dit is dus €39,- meer.

---

KORTING OP ALLE CREATIEVE SETS


In de maand Oktober krijg je op alle Creatieve Sets en zolang
de voorraad strekt korting op alle Creatieve Sets.

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald. Heb je dit niet dan verzorg ik 
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten