dinsdag 24 september 2024

Stampin' Up! Snowy Wonder + Scenes dsp * Schudbol

 

Vanmorgen tijdens de Koffie&Kaart FB live maakte ik deze
leuke schudbol kaart met de Snowy Scenes collectie. Was vroeger 
gek op van die schudbollen (en nog steeds wel een beetje).



Het designpapier met mini schudbollen komt uit het Snowy
Scenes designpapier.



De sneeuwbol zelf stanste ik uit met de Snowy Wonder stansen
en gaf de witte bol wat kleur met een Blending borstel en Pool
Party inkt.




Tuurlijk had ik meer voorbeelden om te laten zien wat er nog 
meer in de Snowy Wonder stempelset zit.



Zoals deze sneeuwpop, dennenboom en sneeuwsterren.



Ook de tekst die ik heat embosste met wit embossingpoeder
en het hulsttakje met bessen komen uit de stempelset.



Weer iets totaal anders is het huisje met bergen en bomen en
zo met het designpapier lekker druk.



De sneeuwbol, het huisje en kleine dennenbomen plakte ik met
Stampin' Dimensionals op voor wat meer diepte.



Welke van de 3 is jouw favoriet?

De Koopjeshoek is ook weer aangevuld met heel veel mooi
designpapier uit de Sale-A-Bration en voorjaars Mini Catalogus.
Ga snel naar mijn website om te bekijken wat er in de 
koopjeshoek staat; 

Je vindt het onder kopje Nieuw Binnengekomen!

Creatieve groetjes, Annette

---

MINI CATALOGUS SEPT.-DEC. 2024


De nieuwe Mini catalogus is online! Bekijk hem hier!

---

SCRAPBOOKING BROCHURE


Ook uit de Scrapbooking brochure kun je nu bestellen.

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten