vrijdag 20 september 2024

Stampin' Up! Autumn to Remember * September to remember

 

Heb je de nieuwe Scapbooking brochure al bekeken? Hij staat
online, klik hier om hem te zien. Daarin vind je bij de collectie
Autumn to Remember deze leuke stempelset.


166500 €30,-



De basis van Petal Pink cardstock kreeg een prachtige cirkel
uit de Spotlight on Nature stansenset. Hier stempelde ik de
tekst op met Pecan Pie inkt. Op een kladpapiertje stempelde
ik hem nog eens en knipte daar de woorden beide los uit.



De bladeren van de Autumn to Remember stempelset stempelde
ik met Crushed Curry, Pumpkin Pie, Cherry Cobbler en Old 
Olive inkt. Als laatste stempelde ik de eikeltjes met Pecan Pie.
En alles knipte ik met de hand uit. 

Geniet nog even van de mooie zonnige herfstdagen en trek er op
uit om kastanjes te zoeken of paddestoelen te ontdekken.

Heb je vragen of wil je je bestelling doorgeven, 
stuur ze via kreaneeltje@gmail.com.

Creatieve groetjes, Annette

---

MINI CATALOGUS SEPT.-DEC. 2024


De nieuwe Mini catalogus is online! Bekijk hem hier!

---

SCRAPBOOKING BROCHURE


Ook uit de Scrapbooking brochure kun je nu bestellen.

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald. Heb je dit niet dan verzorg ik 
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten