donderdag 26 september 2024

Stampin' Up! Nests of Winter - Feel Good Stampin videohop * Embossen met inkt

 
De opdracht van deze maand voor de Feel Good Stampin videohop
is 5 elementen. Poe, wat een lastige! Hoe zet je water, hout, vuur,
aarde en metaal om in je creatieve product....



Het heeft even geduurd tot mijn inspiratie kwam en toen kreeg
ik ineens de ingeving van hout. Stampin' Up! heeft op dit 
moment 2 embossingmallen met houtstructuur en er was een 
techniek die ik al een tijdje wilde proberen.



Zo smeerde ik de 3D Embossingmal Houtstructuur op de 
binnenkant van waar het logo zit, in met een Blending borstel 
met Gray Granite inkt



Draaide hem door de Stans- & Emboss machine en daar kwam
dit resultaat uit. De ondergrond met inkt en het ge-embosste deel
werd lichter. Ook probeerde ik het op de andere kant en met een
fellere kleur om het effect beter te zien. Dit zie je in de video.



De kaart kleedde ik verder aan met een vogeltje en berkpatroon
uit het Nests of Winter designpapier



De tekst komt uit de bijpassende Winterly Tree Tops stempelset.
Die stempelde ik op een langer gemaakt label met de Deckled
Rectangle stansen. Dit verliep niet helemaal vlotjes in de video.

Als finishing touch de Glinstersteentjes in Aardetinten die ook 
bij de Nests of Winter collectie horen.



Om de video te bekijken en door te hoppen naar mijn collega's
klik je op de afbeelding hierboven!

Veel hopplezier!

Creatieve groetjes, Annette

---

EERST VOLGENDE WORKSHOP
23 OKTOBER 


Er is nog plek, dus geef je op!

---

MINI CATALOGUS SEPT.-DEC. 2024


De nieuwe Mini catalogus is online! Bekijk hem hier!

---

SCRAPBOOKING BROCHURE


Ook uit de Scrapbooking brochure kun je nu bestellen.

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald. Heb je dit niet dan verzorg ik 
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten