dinsdag 17 september 2024

Stampin' Up! Heart & Hugs + Dandy Designs dsp * Kaartenswap September 2024

 
Deze maand was het mijn beurt om de Kaartenswap van het 
Stampin' Up! Dream Girls team te organiseren. Hiervoor vond 
ik een leuke kaart bij mijn Duitse collega Brigitte Keilingzie



Alleen paste haar model niet in een standaard envelop, dus paste
ik het model aan zodat hij in een C6 envelop past.

Er doen 30 mensen mee met de Kaartenswap en het leuke is
dat je dus heel veel verschillende kaarten van dit model gaat
zien op de facebookpagina van het Stampin' Up! Dream Girls
team.



Deze leuke hamster komt uit de Heart & Hugs stempelset en
kleurde ik in met Stampin' Blends. Onder de hamster kleurde
ik met de Blending Borstel en Fresh Freesia inkt een cirkel.




Dit leuke Dandy Designs designpapier vind je in de Koopjeshoek
op de Stampin' Up! website.



Hier zie je het zwevende middenstuk goed wat de kaart een leuke
uitstraling geeft.



Het middenstuk kun je open klappen om hier je boodschap
op te schrijven, ook stempelde ik hier met Memento inkt zo'n 
leuke hamster.

---


Morgen GRATIS verzending bij een bestelling vanaf €75,-.
Je kunt 24/7 bestellen via mijn webshop of voor 18.00 uur
je bestelling doorgeven via kreaneeltje@gmail.com.


Heb je vragen of wil je je bestelling doorgeven, 
stuur ze via kreaneeltje@gmail.com.

Creatieve groetjes, Annette

---

 KOFFIE&KAART KIT NU TE BESTELLEN



---

MINI CATALOGUS SEPT.-DEC. 2024


De nieuwe Mini catalogus is online! Bekijk hem hier!

---

SCRAPBOOKING BROCHURE


Ook uit de Scrapbooking brochure kun je nu bestellen.

---

Gebruikte Producten voor deze fun fold kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald. Heb je dit niet dan verzorg ik 
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten