dinsdag 10 september 2024

Stampin' Up! Bijtje Vormen pons/ Bee Builder punch * Pompoen



 Op Facebook zag ik zo'n leuk idee van mijn collega Trayce Bauer 
voorbij komen, dat ik het vandaag tijdens de Koffie&Kaart FBlive
heb laten zien.


162553 €30,-

Met de Bijtje Vormen pons (Jaarcatalogus blx. 75) maakte ze 
een pompoen door 3x het lijfje van de bij uit Pumpkin Pie cardstock 
te ponsen.




De pompoen gaf ik met de Mini Blending borstel wat meer
kleur met Pumpkin Pie inkt. Ook de cirkel en het label gaf
ik zo een oranje vleugje. De cirkel stanste ik uit met de Everyday
Details stansen en het label uit de Liefde & Lichtpuntjes stansen.
De tekst komt uit de So Sincere stempelset, die vind je op blz.93
in de Jaarcatalogus.



De Basic Beige basiskaart bestempelde ik met Basic Beige inkt
 en de blaadjes stempel uit de Kersttijd stempelset. De strook
houten designpapier komt uit het Country Woods designpapier.



De Klassieke strass steentjes kleurde ik met de donkere 
Pumpkin Pie Stampin' Blend in, zo heb je altijd een decoratie
in de juiste kleur.
 

Volgende week is de 1e workshop van het najaar met de
Fijne Tijden collectie, er is nog 1 plekje over. Wil je meedoen
lees dan hier alle informatie.


Volgende week is het weer Kerst tijdens de Koffie&Kaart FB live
met de Snowy Scenes collectie.

Heb je vragen of wil je iets bestellen, stel ze via

Creatieve groetjes, Annette

---

MINI CATALOGUS SEPT.-DEC. 2024


De nieuwe Mini catalogus is online! Bekijk hem hier!

---

SCRAPBOOKING BROCHURE


Ook uit de Scrapbooking brochure kun je nu bestellen.

---

 NIEUWE GASTVROUWCODE

Het is een nieuwe maand, dus ook weer een nieuwe
 Gastvrouwcode voor als je online in mijn webshop winkelt. 
Door deze code aan je bestelling onder de €200,- toe
 te voegen, krijg je in de volgende maand een cadeautje 
thuisgestuurd als bedankje.

---

 KOFFIE&KAART KIT NU TE BESTELLEN



---


Gebruikte Producten voor deze pompoenkaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald. Heb je dit niet dan verzorg ik 
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten