zaterdag 10 augustus 2024

Stampin' Up! Simply Zinnia + Flowering Zinnias dsp * Fijne verjaardag



Op dit moment bloeien de zinnia's in mijn pluktuin uitbundig.



En het leuke is dat ze er in zoveel kleuren zijn van pastel- tot
hele felle kleurtjes. Dit inspireerde mij om weer eens met de
Online Only Flowering Zinnias collectie aan de slag te gaan.



De zinnia stempels kleurde ik met de Stampin' Blends in. De
roze met de 2 tinten Flirty Flamingo blends en de lila met de
Fresh Freesia blends. De decoratiesteentjes komen uit de 
Zelfklevende rondjes in kleuren van de Regenboog.



Deze leuke funfold kaart maak je door een stuk cardstock van 
21 x 14.85 cm met lange zijde boven te rillen op 4 en 14.5 cm .
 Het roze designpapier (3.5 x 14.35 cm) met de piepkleine 
bloemetjes komt uit het Flowering Zinnias designpapier.



De andere helft van de kaart is een Basic White mat van ...x ...cm
die ik embosste met de Zinnia 3D embossingmal. De tekst komt
uit de Echt iets Bijzonders stempelset en heat embosste ik met
wit embossingpoeder op een strookje Basic Black cardstock.



De binnenkant kreeg eerst een mat van het roze bloemetjes
designpapier (10 x 14.35 cm). Op de witte mat (9 x 13.85 cm) 
stempelde ik eerst de Zinnia en kleurde hem in voordat ik
hem op de designpapier mat lijmde. De Stampin' Blends
drukken namelijk redelijk door het cardstock heen.


De komende weken blijf ik genieten a]van de Zinnia's want
hoe meer je plukt hoe meer bloemen er blijven verschijnen.

Een fijn weekend verder!

Creatieve groetjes, Annette

---

 BONUSDAGEN KORTING


Heb je in juli kortingcodes verdient bij je aankoop van 
Stampin' Up! producten? Dan is augustus de maand om je
kortingcodes in te wisselen voor €6,- per code.

---

 DESIGNPAPIER ACTIE


Van dinsdag 6 t/m zaterdag 31 augustus is er 
op geselecteerd designpapier uit de Jaarcatalogus 
15% kortingKlik op de afbeelding hierboven
 om te zien welk designpapier dat is.

---


KOFFIE&KAART START WEER


Vanaf dinsdag 13 augustus ben ik weer wekelijks 
live op mijn Facebookpagina!!! Rond de klok van 
10.00 uur vertel ik je de laatste nieuwtjes en geef ik
 je inspiratie met de prachtige producten van Stampin' Up!.

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald. Heb je dit niet dan verzorg ik 
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten