donderdag 8 augustus 2024

Stampin' Up! Lily Pond Lane * Koffie&Kaart Augustus kit

 
De Koffie&Kaart Augustus kit is nu te bestellen!



Deze kaart maakte ik met de materialen uit de Koffie&Kaart
Augustus kit. De basis is een Basic White kaart van 21 x 14.85 cm,
die je op de lange zijde rilt op 10.5 cm en dubbelvouwt.



Daar bovenop een roze Pretty in Pink mat van 10 x 14.35 cm.
De groene Granny Apple Green mat is 8 x 12.35 cm. De mat
van het designpapier met de sigaren is 7.5 x 11.85 cm.



De cirkel met het geprikte randje vind je in de kit en komt uit
de Stylish Shape stansenset. De eend, het kuiken en het stukje
gras knipte ik uit het Lily Pond Lane designpapier. Met de
 lichte Lemon Lime Twist Stampin' Blend kleurde ik het gras.

Ook de decoratiesteentjes zitten in de kit, totaal 3 rijtjes.



En ook de binnenkant kreeg een eendje!



Voor deze kit ontwierp ik weer 3 leuke kaarten waarvan er 2
fun fold kaarten zijn. Tijdens de inspiratie workshop op dinsdag
20 augustus maak ik 2 kaarten en van de 3e kaart krijg je de 
werkbeschrijving thuis per email.

Meld je hier aan voor de Koffie&Kaart Augustus kit waar je
ook alle info vindt.

A.s. dinsdag tijdens de Koffie&Kaart FB live om 10,00 uur
show ik de inhoud van de kit.

Heb je vragen? Stel ze gerust via kreaneeltje@gmail.com.

Creatieve groetjes, Annette

---

 BONUSDAGEN KORTING


Heb je in juli kortingcodes verdient bij je aankoop van 
Stampin' Up! producten? Dan is augustus de maand om je
kortingcodes in te wisselen voor €6,- per code.

---

 DESIGNPAPIER ACTIE


Van dinsdag 6 t/m zaterdag 31 augustus is er 
op geselecteerd designpapier uit de Jaarcatalogus 
15% kortingKlik op de afbeelding hierboven
 om te zien welk designpapier dat is.

---


KOFFIE&KAART START WEER


Vanaf dinsdag 13 augustus ben ik weer wekelijks 
live op mijn Facebookpagina!!! Rond de klok van 
10.00 uur vertel ik je de laatste nieuwtjes en geef ik
 je inspiratie met de prachtige producten van Stampin' Up!.

---

GASTVROUWCODE AUGUSTUS


 Het is een nieuwe maand, dus ook weer een nieuwe
 Gastvrouwcode voor als je online in mijn webshop winkelt. 
Door deze code aan je bestelling onder de €200,- toe te 
voegen, krijg je in de volgende maand een cadeautje
 thuisgestuurd als bedankje.

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten