zondag 16 juni 2024

Zomerstop Koffie&Kaart


Zit nu al een uur in mijn knutselruimte en er komt geen werk
uit mijn handen, iets wat mij de laatste week vaker gebeurde.
Heb een writer's block maar dan op creatief gebied, een 
creatief blok zeg naar.


De afgelopen 6 jaar heb ik heel veel vrije tijd gestoken in
creëren met Stampin' Up! producten en genoot er ontzettend
van. Wat jullie zien is maar een klein stukje van de hoeveelheid
tijd die het mij wekelijks kost, dat geeft ook niet als je er veel
plezier aan beleefd.

Ook heeft het mij veel steun gegeven nadat ik door ziekte
thuis kwam te zitten, het gaf/geeft mij een doel.

Alleen is dat gevoel en de inspiratie op dit moment even zoek...



Daarom komt de Zomerstop onverwachts eerder dan mijn bedoeling 
was en neem ik de komende 8 weken vrij van mijn Koffie&Kaart 
activiteiten. Dus geen wekelijkse Koffie&Kaart Facebook live en
 geen maandelijkse Koffie&Kaart kit.


Wel hoop ik mee te blijven doen met de bloghops, de videohops
en allerlei andere activiteiten waar ik aan deelneem. En natuurlijk
kun je nog steeds bij mij bestellen en geef ik antwoord op je 
vragen, als je die hebt!

Creatieve groetjes, Annette

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten