zondag 30 juni 2024

Stampin' Up! A Little Latte * Kaartenswap Juni 2024


Dit is de kaart die ik deze maand maakte voor de Juni Swap
 van het Stampin' Up! Dream Girls team. Deze maand verzorgde



Na mijn vakantieweek begin juni bleef het een poosje stil hier.
Veel werk buiten in de tuin, zin om romans te lezen die al een 
poosje stonden te wachten in de boekenkast en om een nieuw
 borduurwerk op te starten. Tja, je hebt een beperkt aantal uren
en energie om ergens in te stoppen en ik vind zoveel zo leuk.

Dus besloot ik om de maand juni verder vrij te nemen van mijn
Stampin' Up! producten...



Zo had ik het maart het Workshopathome 37 pakket bij collega
Frederique van Rumpt besteld met de mooie Online Only collectie
A Little Latte en er nog steeds niets meegedaan.



Ook had ik mij deze maand weer opgegeven voor de Juni Swap
dus kreeg ik eind van de maand weer wat kriebels om dit te
 combineren en zie hier het resultaat.



En zo viel deze verrassing in de bus bij Janny die deze maand
mijn swapmaatje was. De komende 2 maanden is er geen 
kaartenswap maar hoop ik wel weer met meer inspiratie te komen.

Nog een fijne zondag verder!

Creatieve groetjes, Annette

---

BONUSDAGEN IN JULI 


Tussen 3 en 31 juli krijg je als je bij mij winkelt
voor elke €60,- die je uitgeeft een kortingscode 
van €6,-. In Augustus kun je de kortingscodes
gebruiken. Meer info volgt deze week.

---

Gebruikte Producten voor deze funfold kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald. Heb je dit niet dan verzorg ik 
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten