maandag 10 juni 2024

Stampin' Up! Bird's Eye View + Birthday Organizer kit - Stempel Schatten Bloghop * Diagonale Mannenkaart


Welkom bij de Stempel Schatten Bloghop!

Met deze bloghop zetten we stempelsets in het zonnetje die
je al een poosje minder ziet, een verborgen pareltje!
Het thema voor deze maand is Diagonale Mannenkaarten ! 



Deze maand zet ik de Bird's Eye View stempelset in het
zonnetje, die je vindt van blz. 105 in de Jaarcatalogus.
 



Op een label uit de Everyday Details stansenset maakte ik met
zwarte Memento inkt een afdruk van de tak, de blaadjes en
het vogeltje.



Deze kleurde ik in met een Aquarel penseel en diverse kleuren
inkt. Door een dichte inktpad tussen je handpalmen samen te
drukken, krijg je inkt in het deksel waarmee je kunt gaan kleuren.



De basiskaart komt uit de Creatieve set Birthday Organizer, die
je online vindt onder het kopje Creatieve sets. Naast de zwarte
driehoek gaf ik nog een accent met een strookje Crushed Curry
cardstock van 1 cm breed. Zo ontstonden mijn diagonale lijnen.



Ook koos ik 2 tinten blauw die ik weinig gebruik, blauw vind
ik echt een mannenkleur. De donkere tint is Blueberry Bushel
en de lichte tint is Azure Afternoon.



De tekst is een sticker die uit de Birthday Organizer set komt.
De blauwe glittersteentjes uit de Set van Vier kleuren 
Goudglittersteentjes maken deze kaart helemaal af.

Hop nu door naar mijn collega's om meer inspirerende
mannenkaarten te bewonderen, de linken staan hieronder:


Creatieve groetjes, Annette

---

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

6 opmerkingen:

  1. Leuke kaart! Goed idee om die kit te gebruiken ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekker frisse kleuren voor deze leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan, met die Kit-Kaart! Goed idee om die erbij te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze vogeltjes set gebruik ik inderdaad veel te weinig. Dankjewel dat je hem nog een keer onder de aandacht brengt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe kaart, leuk accent die streep geel cardstock!
    Groetjes uit Polen
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen