zaterdag 13 april 2024

Stampin' Up! Sneak Peek Country Woods collectie - FaceBookhop Stampin' Up! Girls & Friends * De nieuwe Catalogus 2024-2025

 Deze maand is het thema van de facebookhop van het Stampin'
Up! Dream Girls & Friends team De nieuwe Catalogus 2024-2025 

Vanaf 1 mei komt de nieuwe Jaarcatalogus online en als 
Stampin' Up! Demo kunnen wij altijd een maand eerder 
sommige producten bestellen.

Ik koos voor deze facebookhop de Country Woods collectie
een grote collectie met 2 stempelsets, 2 stansensets, 2 soorten
 designpapier, een embossingmal, decoratiesteentjes en lint.



De basiskaart is de nieuwe basiskleur Basic Beige, ook die
verschijnt per 1 mei. Hier bovenop een mat uit het Country
Lace designpapier ook in die tint.



De stempels komen uit de nieuwe Country Flowers stempelset
en stempelde ik met zwarte Memento inkt.



Voor de theepot en de bloempot gebruikte ik de Paper Piecing
techniek met het Country Lace designpapier. Over 2 weken
laat ik in de videohop zien hoe deze techniek werkt.



De afbeeldingen kleurde ik in met de Stampin' Blends in de
kleuren Smokey Slate, Misty Moonlight, Petal Pink, Pool Party,
Pecan Pie en Wild Wheat.

Ga naar mijn Facebookpagina voor meer inspiratie uit de
nieuwe Jaarcatalgus, er doen 8 collega's mee.

Fijn weekend verder!

Creatieve groetjes, Annette

---



Geen opmerkingen:

Een reactie posten