dinsdag 16 april 2024

Stampin' Up! Sneak Peek - Unbounded love collectie - Step It Up! kaarten


Tijdens de Koffie&Kaart vanmorgen ging het vooral om de nieuwe
In Color kleuren! Die staan namelijk centraal in de Koffie&Kaart
April kit die er bijna aan komt. 

De inhoud van de Koffie&Kaart April kit liet ik zien en ook
hoe de nieuwe In Color kleuren zich verhouden in het huidige
kleurenpalet.



Er was ook een sneak peek van 2 nieuwe stempelsets die samen in
dezelfde collectie zitten. Het is de Liefde en Lichtpuntjes stempelset
met vooral teksten en de Flowers of Beauty stempelset met bloemen.



Ik maakte een serie Step It Up! kaarten waarbij je de kaarten
steeds wat meer uitbreidt.



Stap 1 is een simpele één laags kaart waarop alleen gestempeld
 wordt. Hier gebruikte ik de nieuwe In Color kleuren Pretty in Pink
 (rose), Petunia Pop (paarse) en Shy Shamrock (groen) voor.



Het diepte effect krijg je door te werken met maskeerpapier.
De rose bloem stempelde ik rechtstreeks op de kaart. Op het
maskeer papier stempelde ik de rose bloem nog een keer en
knipte hem op het roze randje uit of zelfs iets erbinnen.

Deze bloem heeft een plaklaag en plak je op de rose bloem op 
de kaart, nu kun je de paarse bloem stempelen. Een deel valt
achter de rose bloem, het andere deel op het maskeer papier
en zo werk je verder.



Bij stap 2 kwamen er stansen en meer diepte in de kaart.



De bloemen werden op een extra vel wit gestempeld en met
de Flowers of Beauty stansenset uitgestanst. Met de bloemen als 
hulp stempelde ik de 2 bladeren direct op de kaart.  De groene
cardstock blaadjes stanste ik uit met de Liefde en Lichtpuntjes
stansenset.



Bij stap 3 kwam er een witte mat die ik embosste met een 
embossingmal bij en een leuk label.



Tussen de Eyelet 3D embossingmal stop je een witte mat en die
draai je door de Stampin' Up! Stans- en snijmachine. Hierdoor 
wordt je papier in de mal geperst en ontstaat er een relief.
De Eyelet 3D embossingmal komt uit de Country Woods 
collectie die ook in de nieuwe Jaarcatalogus staat.



Het groene label en de tekst komen uit het Liefde en Lichtpuntjes
productpakket. Het label stanste ik in het groen en wit uit, zodat
ik een effen tussenstuk had waarop je kunt stempelen. De tekst 
stempelde ik met de nieuwe paarse tint Petunia Pop.

De docoratiesteentjes zijn de In Color 2024-2026 Glinstersteentjes.

Al deze producten zijn verkrijgbaar vanaf 1 mei als de nieuwe
Jaarcatalogus online komt of je kunt ze nu kiezen als je het 
Startpakket aanschaft.

Wil je daar meer info over het Startpakket, neem even contact 
met mij op via kreaneeltje@gmail.com.


Creatieve groetjes, Annette

---

WORKSHOP 24 APRIL



---

UITVERKOOP !


Vanaf 9 april zijn de producten uit de Jaarcatalogus
 en de Mini Catalogus in de uitverkoop gegaan en kun jij 
ze met fikse korting kopen. Hiervoor geldt wel OP=OP!

Dus wil jij weten welke producten ons gaan verlaten,
 klik dan voor de Jaarcatalogus hier en voor de 

De uitverkoop kan heel hard gaan, dus wees er op tijd
 bij als je je favorieten nog wilt scoren.
 Wil je er zeker van zijn dat je favoriet er nog is, bestel 
dan via mijn webshop die is het meest up-to-date.

---




Geen opmerkingen:

Een reactie posten