donderdag 18 april 2024

Stampin' Up! Sneak Peek Liefde & Lichtpuntjes stansen/ Unbounded Love dies + Bright Skies * Iets ouds & iets nieuws


Voor de videohop van het Feel Good Design Team maakte ik 
deze maand deze vrolijke kaart met iets ouds & iets nieuws,
het thema van deze maand.



Per 30 april lopen de huidige catalogi van Stampin' Up! af en
gaan veel producten ons weer verlaten, die scharen we onder
iets ouds.
 


Op mijn kaart is dat het designpapier wat uit het Bright &
Beautiful designpapier komt wat in de Jaarcatalogus staat.



En de tekststempel die rechtsboven staat, die komt uit de 
Mini  Catalogus jan.-apr. 2024. Het is de Leve de Lente
stempelset waarvan ik van deze stempel Hoera afknipte.

Het paarse lijstje wat hier omheen zit is de nieuwe 
2024-2026 In Color kleur Petunia Pop die vanaf 1 mei
verkrijgbaar is.



De tulpen komen uit de Bright Skies stempelset die ook uit 
de Mini Catalogus komt, maar die gaat mee naar de nieuwe
Jaarcatalogus. De tulpjes stempelde ik met de kleuren Bubble
Bath, Fresh Freesia, Petunia Pop en Berry Burst. De blaadjes
met Lemon Lime Twist.



Ook de binnenkant werd vrolijk versierd en dat kun je ook nog
doortrekken naar de envelop, zo heb je een complete set.



En nu kun je gaan video hoppen bij mijn collega's en zien wat
hun met dit thema gemaakt hebben. Klik op de afbeelding 
hierboven om naar mijn YouTube kanaal te gaan.

Heb je vragen of wil je iets bestellen, stuur een mailtje

Creatieve groetjes, Annette

---

WORKSHOP 24 APRIL



---

UITVERKOOP !


Vanaf 9 april zijn de producten uit de Jaarcatalogus
 en de Mini Catalogus in de uitverkoop gegaan en kun jij 
ze met fikse korting kopen. Hiervoor geldt wel OP=OP!

Dus wil jij weten welke producten ons gaan verlaten,
 klik dan voor de Jaarcatalogus hier en voor de 

De uitverkoop kan heel hard gaan, dus wees er op tijd
 bij als je je favorieten nog wilt scoren.
 Wil je er zeker van zijn dat je favoriet er nog is, bestel 
dan via mijn webshop die is het meest up-to-date.

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten