zaterdag 6 april 2024

Stampin' Up! Just Kiddin' * Dierenvriendjes

 

Tijdens de Sale-A-Bration koos ik het Just Kiddin' designpapier
als cadeau boordevol leuke kindertjes om uit te knippen.


162828 €15,25

Het Just Kiddin' desinpapier is nu nog te koop maar gaat ons
eind april verlaten als de Mini Catalogus jan.-apr. afloopt.



De basiskaart van Bubble Bath cardstock is 21 x 14.85 cm,
 op lange zijde rillen op 10.5 cm. Daar bovenop een mat
 van 10 x 14.35 cm die ik embostte met 1 van de 3
 3D embossingmallen basisstructuur.



De paarse achtergrond ponste ik  uit het designpapier met de
 Hexagon pons. De kinderen knipte ik uit het designpapier.



De jongens variant heeft een Lemon Lolly basis en is met 
hetzelfde patroon ge-embosst.



Zijn deze dierenvriendjes niet super schattig?



Ook hier komen de groene hexagons weer uit het designpapier
en de decoratiesteentjes hebben een klein beetje goud in hun 
midden en een regenboog glans.

Creatieve groetjes, Annette

---

NIEUWE GASTVROUWCODE


Het is een nieuwe maand, dus ook weer een nieuwe
 Gastvrouwcode voor als je online in mijn webshop winkelt. 
Door deze code aan je bestelling onder de €200,- toe te 
voegen, krijg je in de volgende maand een cadeautje 
thuisgestuurd als bedankje.

---

AANBIEDINGEN VANAF 9 APRIL


Vanaf 9 april gaan de producten uit de Jaarcatalogus
 en de Mini Catalogus in de uitverkoop en kun jij ze
 met fikse korting kopen. Hiervoor geldt wel OP=OP!

Dus wil jij weten welke producten ons gaan verlaten,
 klik dan voor de Jaarcatalogus hier en voor de 

De uitverkoop begint 9 april en kan heel hard gaan, 
dus wees er op tijd bij als je je favorieten nog wilt scoren.
 Wil je er zeker van zijn dat je favoriet er nog is, bestel 
dan via mijn webshop die is het meest up-to-date.

---

Gebruikte Producten voor deze kaarten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten