donderdag 4 april 2024

Stampin' Up! Sneak Peek - Hearts & Hugs + 2 nieuwe In Color kleuren + Lily Pond Lane dsp

 


Met de nieuwe Jaarcatalogus komen er weer 5 nieuwe In Color
kleuren aan waaronder deze prachtige kleur Peach Pie. En de
hartjes zijn de nieuwe kleur Pretty In Pink.



Ook een Sneak Peek van de nieuwe stempelset Heart & Hugs
die per 1 mei in de nieuwe Jaarcatalogus staat. Ik viel voor die
schattige hamster en door de voorbeeldkaarten die collega
  Kristien Saeys maakte voor tijdens Onstage.



Het Lily Pond Lane designpapier is ook nieuw, hier gebruikte
ik de achterkant van voorop staan eendjes, koikarpers en kikkers.
Ik stanste de rechthoeken uit met de Deckled Rectangle stansen.



De Pretty In Pink hartjes stanste ik uit met de Hearts & Hugs
stansenset. Dit deed ik 2 x en plakte ze bovenop elkaar voor
meer volume. De hamster kleurde ik in met Stampin' Blends
in Gray Granite en Petal Pink.


Ben altijd dol op de sketches van Freshly Made Sketches en 
met deze kaart doe ik eindelijk eens een keer mee door hun
sketch #630 te gebruiken als inspiratie.


Creatieve groetjes, Annette

---



2 opmerkingen:

  1. What a fun little guy. He's so cute juggling his pink hearts! (LOVE the new colors!) Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a super sweet car! That fun little guy is so cute. Thanks for joining us at FMS this wrrk.

    BeantwoordenVerwijderen