zaterdag 9 maart 2024

Stampin' Up! Silly Goose + Lighter than Air dsp - FaceBookhop Stampin' Up! Dream Girls & Friends * Clean & Simple


Deze maand is het thema van de facebookhop van het Stampin'
Up! Dream Girls & Friends team Clean & Simple

Heel veel demo's gaan aankomende week naar het Onstage 
evenement in Ahoy Rotterdam en hebben veel Swaps gemaakt 
om met elkaar te ruilen dus daarom een wat makkelijker
 onderwerp.



Bij een Clean & Simple kaart hoort in mijn beleving veel wit
en hij straalt een bepaalde manier van rust uit. Het streepje
in pastelkleuren uit het Lighter than Air designpapier past
hier goed bij.



Het designpapier stanste ik uit met de Deckled Rectangle stansenset
die geven zo'n leuk gekarteld randje. De witte rechthoek met grote 
gaatjes langs de rand komt uit de Everyday Details stansenset.


 Hier bovenop stempelde ik de gans met ballon uit de Silly Goose 
stempelset die je in de jaarcatalogus op blz. 51 vindt. Een heerlijke
set om in te kleuren. Dat deed ik met de Stampin' Blends.

De decoratiesteentjes in Fresh Freesia komen uit de zelfklevende
rondjes in regenboogkleuren.

Ga naar mijn Facebookpagina voor meer inspiratie met
Clean & Simple kaarten, er doen 14 collega's mee.

Fijn weekend verder!

Creatieve groetjes, Annette

---
NIEUWE ONLINE ONLY PRODUCTEN!


Er staan weer nieuwe Online Only Producten 
 online, bekijk ze hier!

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten