donderdag 7 maart 2024

Stampin' Up! Excellent Eggs + Lighter than Air dsp + Leve de Lente * Vrolijk Pasen

 

Nog ruim 3 weken en dan staat Pasen al weer voor de deur.
Met het Excellent Eggs productpakket maak je in een handomdraai
leuke kaarten.



Het leuke wybertjes papier komt uit het Lighter than Air
designpapier, heerlijke pasteltintjes. De tekst stempelde ik op
een Lemon Lolly banner die ik met de Stylish Shapes stansen
uit stanste.



Het ei stempelde ik met zwarte Memento inkt en kleurde ik
met Stampin' Blends in. Het leuke streepjesrandje ontstaat
als je het ei uitstaat met de Excellent Egg stansenset.

De decoratiesteentjes komen uit de Zelfklevende Regenboog
rondjes, die ook bij de Lighter than Air collectie horen.

Heb je vragen of wil je je bestelling doorgeven, stuur het naar

Creatieve groetjes, Annette

---

NIEUWE ONLINE ONLY PRODUCTEN!


Er staan weer nieuwe Online Only Producten 
 online, bekijk ze hier!

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten