vrijdag 15 maart 2024

Stampin' Up! Onstage Rotterdam - Excellent Eggs * Swaps

 




Eitje erbij?



Mijn swap voor tijdens Onstage is dit vrolijke ei wat ik maakte
met het Excellent Eggs productpakket.



Van het ei maakte ik een doosje waarin je 3 chocolade eitjes
kunt stoppen. Aangezien het een heel intensief project is, heb
ik in totaal 37 eieren gemaakt.



De kleuren van de eitjes bepaalden de kleuren van het ei.
De blauwe Orchid Oasis kleur gaat ons binnenkort verlaten,
net als de andere vier In Color 2022-2024 kleuren.

Dus zit jouw favoriete kleur erbij, probeer dan z.s.m. je
navulling, papier, markers, blends en etc. aan te vullen.

Ik duik weer in de Onstage Bubbel, een heerlijk gevoel!

Creatieve groetjes, Annette


---

BESTEL NU DE NIEUWE KOFFIE&KAART KIT



---

Gebruikte Producten voor deze doosjes:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten