donderdag 21 maart 2024

Stampin' Up! Onstage Rotterdam * Cadeautjes, swaps en uitpakken pre-preorder

 

Deze week stond de Koffie&Kaart Facebook live in het teken
van Onstage. Van 14-16 maart was dit grootste jaarlijkse feest 
van Stampin' Up! in Houston (Amerika), Melbourne (Australie) 
en in Ahoy Rotterdam voor Europa.

Rotterdam is dichtbij, ken er de weg goed dus nam ik dit jaar
weer deel aan dit Onstage Event.



Bij het inchecken op donderdagmiddag kregen we deze mooie,
stevige rugzak, met handige vakjes. Een tasje met een harde 
binnenkant voor lenzen of knutselgereedschap.

Het gele notitieboek met stevige kaft en pennen in de nieuwe
In Color kleuren. En mijn naambadge waar o.a. jouw nummer
voor de Prize Patrol opstaat.



Dit keer had ik nummer 3 en daar won ik het mooie designpapier
Lily Pond Lane mee. De achtergrondstempel met de bladeren en
de Hooray for Honeycomb kit kreeg iedere deelnemer cadeau.



Dit jaar was er voor het eerst de Product Playground, waarbij
je o.a. dit handige kleurenwiel kreeg en kennismaakte met
de nieuwe In Color 2024-2026 kleuren.



Tijdend de Koffie&Kaart Facebook live liet ik de swapjes zien,
die ik met andere collega's geruild had. Na afloop haalde ik al
het snoep eruit en dit was best veel zoals je ziet.

Ook liet ik mijn pre-preorder zien met diverse nieuwe producten
die ik alvast kon bestellen. Vanaf april kunnen alle demo's uit
de nieuwe Jaarcatalogus bestellen en klanten vanaf 1 mei.



Nieuwsgierig geworden na de pre-preorder en alle swapjes?
Klik dan op de afbeelding hierboven!

Mocht je vragen hebben, stel ze via kreaneeltje@gmail.com


Creatieve groetjes, Annette

---

BESTEL NU DE NIEUWE KOFFIE&KAART KIT



---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten