dinsdag 12 maart 2024

Stampin' Up! Excellent Eggs * Easel Paaskaart

 

Tijdens de Koffie&Kaart FB live vanmorgen maakte ik deze
easel Paaskaart waarvoor ik de inspiratie kreeg van mijn 



De gele Lemon Lolly basis maakte ik met de Excellent Eggs stansen.
 Het grote gele ei embosste ik met de stippel embossingmal uit
de Online Only Basics 3D embossingmal, dit is er 1 van de 3.



Het versierde ei stempelde ik met zwarte Memento inkt op
een restje Basic White cardstock en stanste hem uit met de
bijpassende stans. Met een aquarelpenseel en diverse kleurtjes inkt
kleurde ik het ei in. Het ei gaf ik toen het droog was, een glimmend
laagje met de Wink of Stella pen.

Afmetingen grote ei 
- grootste ei-stans uit de Excellent Eggs stansenset.
- basiskaart 7.5 x 15 cm, rillen lange zijde op 7.5 cm
- deze dubbelvouwen en met vouw aan bovenkant het grote
ei eruit stansen met de onderkant tegen de bodem.
- de basis open vouwen, lijken net vleugels
- aan de linkerkant op 4 cm een rillijn aanbrengen



Na de Koffie&Kaart FB live maakte ik nog een voorbeeld met
de middelste ei-stans, zo was het voorbeeld van Nadine.



Je kunt de eieren plat maken en versturen als een kaart. Ook 
leuk zijn ze als tafeldecoratie of naamkaartje op je bord tijdens
de Paasbrunch.



Bij het middelste ei gebruikte ik de embossingmal andersom,
nu holletjes i.p.v. stippen. Het kleinste ei stanste ik in 4 kleuren
uit en husselde de stukjes door elkaar. De decoratiesteentjes
zijn de zelfklevende rondjes in de kleuren van de regenboog



Deze kaart kreeg een strikje van het Lemon Lolly touw uit
het Bakkerstouw-set met drie kleuren. De tekst komt uit 
de Leve de Lente stempelset die ik met de hand uitknipte.
De dichte letters kleurde ik met de donkere Flirty Flamingo
Stampin' Blend.




Afmetingen middelste ei
- middelste ei-stans uit de Excellent Eggs stansenset.
- basiskaart 6.5 x 13 cm, rillen lange zijde op 6.5 cm
- deze dubbelvouwen en met vouw aan bovenkant het 
middelste ei eruit stansen met de onderkant tegen de bodem.
- de basis open vouwen, lijken net vleugels
- deze met lange zijde tegen de bovenkant trimmer plaatsen
en aan de rechterkant op 3 cm rillen.


Al deze producten zijn via mij te bestellen.
Heb je vragen, stel ze gerust!


Creatieve groetjes, Annette

---


NIEUWE ONLINE ONLY PRODUCTEN!


Er staan weer nieuwe Online Only Producten 
 online, bekijk ze hier!

---

Gebruikte Producten voor deze kaarten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten