dinsdag 13 februari 2024

Stampin' Up! Nature's Sweetness * Gate fold kaart


 Vanmorgen weer een Koffie&Kaart FB live gehad waar ik liet
zien hoe je een gatefold kaart maakt. Dit is de basis voor de
kaarten die volgende week tijdens de inspiratie workshop
gemaakt gaan worden.



Bij de Koffie&Kaart Februari kit staat de Nature's Sweetness
collectie centraal met het mooie Specialty designpapier. Dit
houdt dus in dat er een gouden opdruk op het designpapier zit.



Deze kaart maakte ik tijdens de FB live, de basis is het bruine
Pecan Pie cardstock. Hier bovenop een cirkel van Goud folie
die ik met de Everyday Details stansen uitstanste. De grote tak
met bloemen stempelde ik met Pebbled Path inkt en komt uit
de Lovely & Sweet stempelset.



En voor degenen die tijdens de FB Live keken, ik heb de 
kurken decoratiesteentjes gevonden hoor! Ze zaten dus onder
in de bak met Stampin' Blends.



De binnenkant kreeg natuurlijk ook een stempel van die mooie
bloementak.


De 2e kaart maakte ik als voorbeeld in het grijze Pebbled Path
cardstock. De grote cirkel knipte ik uit het designpapier. Het
grijze takje stanste ik uit met de Notes of Nature stansen.



Het grijze label onder de tekst komt uit de Lovely & Sweet
stansenset. De tekst komt uit de Notes of Nature stempelset.



De binnenkant schijnt je tegemoet met het gouden designpapier.
De binnenkant kreeg de mooie vanille stempel uit de Lovely &
Sweet stempelset.


Afmetingen
- basiskaart 21 x 14.85 cm, rillen op lange zijde op 5.25, 
de kaart omdraaien en aan de ander kant weer op 5.25 cm rillen.
-  dsp mat 4.75 x 14.35 cm ( binnen en buiten)
- witte mat binnenin 10 x 14.85 cm

Volgende week is het de inspiratie workshop met de Koffie&Kaart
Februari kit, vandaag maak ik de projecten en eind van de middag
hoop ik alles online te zetten zodat je hem nog kunt bestellen en
mee kunt doen met de FB live.

Heb je vragen, stel ze gerust!

Creatieve groetjes, Annette 

---

Gebruikte Producten voor deze fun fold kaarten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten