woensdag 14 februari 2024

Stampin' Up! SAB Most Adored dsp + Heartfelt Hexagon + SAB Heartfelt Hellos * Love you more


Met het mooie Most Adored designpapier uit de Sale-A-Bration
maakte ik deze Valentijnskaart. Ook al heb ik geen geheime
liefdes, toch stuur ik een aantal mensen een kaartje.



Het mooie label en de sierlijke randjes stempelde ik met de
 Heartfelt Hexagon stempelset. De tekst komt uit de  stempelset
Heartfelt Hellos die ook een Sale-A-Bration cadeau is. 
Met de Heartfelt Hexagon pons ponste ik hem uit.


De Basic Jewels kleurde ik met een Stampin' Blend rood zodat
ze er mooi bijpasten. De hartjes ponste ik uit met de 
Bijtjes vormenpons.

Stuur jij ook Valentijnskaarten?

Creatieve groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten