zondag 31 december 2023

Stampin' Up! Sale A Bration Countdown * Softly Stippled dsp


Hier liep het gisteren onverwachts anders dus iets later met mijn
Sale-A-Bration Countdown berichtje.



Dit prachtige papier is het Softly Stippled designpapier waarvan
er 12 stuks van 30.5 x 30.5 cm in de verpakking zitten. Hier zie
je de combinatie Wild Wheat en Pool Party.



Het designpapier ponste ik met de Inked & Tiled ponspakket
uit en hier gaf ik de sterren Dimensionals zodat ze hoger op de
kaart komen te liggen.



De achtergrond embosste ik met 1 van de 3 basisstructuur
3D embossingmallen die een Online Only product zijn en je
alleen online kunt vinden en niet in de catalogi.



Dit Softly Stippled designpapier past bij het Stippled Rose
productpakket wat je op blz. 64 in de Mini Catalogus vindt.



Hier zie je de andere kleurcombinatie van dit designpapier en
en dat is Calypso Coral en Pebbled Path. Bij deze kaart zitten
de Dimensionals onder de kruizen en dit geeft gelijk een
ander effect.



Ook gebruikte ik de andere kant van de ge-embosste mat, hier
zijn de streepjes erin gedrukt. De tekst heat embosste ik met
wit embossingpoeder en komt uit Een rondje Gelukswensen
stempelset.



De decoratiesteentjes zijn de 2023-2025 In Color Dots rondjes.

 Afmetingen
- Basiskaart 21 x 14.85 cm, 21 cm rillen op 10.5 cm horizontaal
- Gekleurde mat 13.85 cm x 9 cm
- ge-embosste Basic White mat 12.95 x 8.6 cm


Creatieve groetjes, Annette

---

NIEUWE MINI CATALOGUS KOMT ERAAN


Vanaf 4 januari gaat de nieuwe Mini Catalogus online!
Heb je liever een papieren exemplaar? Stuur mij even
een mailtje!

---

SALE-A-BRATION FEEST JAN./FEB. 2024


Vanaf 4 januari krijg je GRATIS producten bij een
bestelling vanaf €60,- die je kunt kiezen uit de 
speciale SAB folder. Meer info volgt!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten