zondag 31 december 2023

Stampin' Up! Sale A Bration Countdown * Sunny Days dsp + Mini Alphabet stansenset


Met deze leuke fun fold kaart knal ik het oude jaar uit! Hij is
gemaakt met het Sunny Days designpapier dat je vanaf 
4 januari bij een bestelling van €60,- GRATIS kunt uitkiezen.


Deze leuke kleine letters stansen zijn ook nieuw, ze vallen haast
 niet op in de nieuwe Mini Catalogus. Het zijn de Mini Alphabet 
stansen, je vindt ze op blz. 47 links onderaan.



Hier plakte ik 2 kleuren letters op elkaar zodat ze net wat meer
opvallen. De rode Poppy Parade cirkel stanste ik uit met de
 Stylish Shapes stansenset. De roze ruitcirkel komt uit het 
Sunny Days designpapier en ponste ik uit met de cirkelpons 2 3/8"



Binnenin komt het vrolijke bloemdesign nog een keer terug,
hier gekozen om er geen rode mat onder te doen.



De Pool Party steentjes zijn de zelfklevende rondjes in de
 kleuren van de regenboog die ook in de nieuwe Mini staan.
En hier zie je hoe de kaart zich vouwt, echt een leuk model.
Gezien bij mijn Canadese collega Anne Marie Jakubiec
maar zelf overgezet naar cm.

 Afmetingen
- Basiskaart Basic White 18.5 x 14.85 cm, rillen op 8 en 16 cm
- Poppy Parade mat 7.6 x 14.45 cm + 2 x 14.45 cm
-Bloemen dsp mat 7.2 x 14.05 cm
- Streep dsp strook 1.6 x 14.05 cm 

Binnenin:
- Bloem dsp mat 7.6 x 14.45 cm
- Poppy Parade mat 7.6 x 14.45 cm
-Basic White mat 7.2 x 14.05 cm



Fijne Jaarwisseling!

Creatieve groetjes, Annette

---

NIEUWE MINI CATALOGUS KOMT ERAAN


Vanaf 4 januari gaat de nieuwe Mini Catalogus online!
Heb je liever een papieren exemplaar? Stuur mij even
een mailtje!

---

SALE-A-BRATION FEEST JAN./FEB. 2024


Vanaf 4 januari krijg je GRATIS producten bij een
bestelling vanaf €60,- die je kunt kiezen uit de 
speciale SAB folder. Meer info volgt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten