vrijdag 29 december 2023

Stampin' Up! Sale A Bration Countdown * Trusty Toolbox dsp

 
Vandaag staat het Trusty Toolbox designpapier centraal, die past
bij het Trusty Tools productpakket dat je op blz. 56 vindt in de
nieuwe Mini Catalogus.



Zelf heb ik alleen het Trusty Toolbox designpapier, 12 vellen
van 30.5 x 30.5 cm waarvan 4 vellen met gereedschap die je
makkelijk kunt uitknippen.



De inspiratie voor deze kaart kreeg ik van mijn Australische



Het designpapier sneed ik op maat en scheurde het door de
linkerkant naar mij toe te trekken, zo ontstaat het witte randje.



De tekst komt uit de Biggest Wish stempelset en de spetters 
stempelde ik met een stempel uit de Notes of Nature stempelset.

 Afmetingen
- Basiskaart 21 x 14.85 cm, 21 cm rillen op 10.5 cm
- grijs moertjes dsp 8 x 14.35 cm
- effen grijs dsp 4 x 14.35 cm

---


Op deze 2e kaart zie je hetzelfde designpapier maar dan de
voor- en achterkant van hetzelfde vel.



De zwarte banner stanste ik uit met de Stylish Shapes stansenset,
de tekst stempelde ik in Lost Lagoon en komt ook uit de 
Biggest Wish stempelset.

 Afmetingen
- Basiskaart 21 x 14.85 cm, 21 cm rillen op 10.5 cm
- gereedschap dsp mat 10 x 14.35 cm
- ruitjes strook 10 x 2.5 cm

creatieve groetjes, Annette

---

NIEUWE MINI CATALOGUS KOMT ERAAN


Vanaf 4 januari gaat de nieuwe Mini Catalogus online!
Heb je liever een papieren exemplaar? Stuur mij even
een mailtje!

---

SALE-A-BRATION FEEST JAN./FEB. 2024


Vanaf 4 januari krijg je GRATIS producten bij een
bestelling vanaf €60,- die je kunt kiezen uit de 
speciale SAB folder. Meer info volgt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten