donderdag 28 december 2023

Stampin' Up! Sale A Bration Countdown * Flight & Airy DSP + Wensen uit het Hart


De komende week krijg je iedere dag inspiratie met producten
uit de Sale-A-Bration die 4 januari van start gaat en tot eind 
februari duurt.



Vandaag 2 producten die je uit kunt kiezen als je een bestelling
vanaf €60,- plaatst. Het 1e product is het Flight & Airy design
papier, 12 vellen van 30.5 x 30.5 cm boordevol vogels en 
bloemen.



Het 2e product is de Wensen uit het Hart stempelset, waarvan
ik deze stempel al doormidden knipte voor deze kaart. Het roze
draad is nieuw en staat in de nieuwe Mini Catalogus. Het komt
 uit het Baker's Twine Three Color Pack, ook dit is verkrijgbaar 
vanaf 4 januari.



Ook gebruikte ik weer eens een embossingmal, dit is de 
Timeworn Type 3D  embossingmal. De cirkel met het geprikte
randje komt uit de Stylish Shapes stansenset. De tekst die ik knipte
komt uit de Wensen uit het Hart stempelset.

 Afmetingen
- Basiskaart 21 x 14.85 cm, 21 cm rillen op 10.5 cm
- Boho Blue mat 9.5 x 13.85 cm
- Roze bloem designpapier 9 x 13.35 cm
- Flirty Flamingo strook 9 x 6 cm
- Basic White mat 9 x 5.5 cm 

---



Ook deze kaart maakte ik met dezelfde producten uit de Sale-
A-Bration en het nieuwe roze draad uit de Mini Catalogus.
De inspiratie kreeg ik van mijn Engelse collega Emma Goddard.



Hier een blauwe achtergrond met bloemen uit het Flight & Airy
 designpapier, ook de vogels knipte ik uit dit designpapier.
De cirkel is de grootste uit de Stylish Shapes stansenset.



Deze leuke tekst komt uit de Wensen uit het Hart stempelset
die je kunt kiezen als cadeau bij je bestelling vanaf €60,- . Dit 
vanaf 4 januari als de Mini Catalogus online gaat en de Sale-A-
Bration start.


 Afmetingen
- Basiskaart 21 x 14.85 cm, 21 cm rillen op 10.5 cm
- Basic White mat 9 x 12.85 cm 
- Blauwe bloem dsp mat 8 x 11.85 cm

---

Het  Flight & Airy designpapier en de Wensen uit het Hart stempelset
zijn verkrijgbaar vanaf 4 januari via mijn webshop en mijn mail.
Je mag de stempelset of het designpapier GRATIS uitkiezen bij
een bestelling vanaf €60,-

Heb je vragen over deze producten of de Sale-A-Bration,
stuur mij gerust een mailtje: kreaneeltje@gmail.com

Creatieve groetjes, Annette

---

NIEUWE MINI CATALOGUS KOMT ERAAN


Vanaf 4 januari gaat de nieuwe Mini Catalogus online!
Heb je liever een papieren exemplaar? Stuur mij even
een mailtje!

---

SALE-A-BRATION FEEST JAN./FEB. 2024


Vanaf 4 januari krijg je GRATIS producten bij een
bestelling vanaf €60,- die je kunt kiezen uit de 
speciale SAB folder. Meer info volgt!

---



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten