zaterdag 28 oktober 2023

Stampin' Up! Ringed with Nature + 2023-2025 In Color treat bags * Cadeaukaart pockethouder


 Vandaag doe ik mee met de Videohop van de Stampin' Up!
Dream Girls waar het thema Herfst is.



Hiervoor maakte ik deze cadeaukaart houder van een 2023-2025
In Color Treat Bag, zo met de feestdagen voor de deur is het 
altijd fijn om je cadeaukaart in een leuke verpakking te geven.



Tijdens de video maak ik deze gele versie. De leuke herfst
 stempels komen uit de Ringed with Nature stempelset die
je op blz. 44 in de Jaarcatalogus vindt.



In de grootste achterste pocket kun je een kaartje stoppen waarop
je een boodschap kunt schrijven, op het kaartje in de kleine pocket
past een cadeaukaart die je vastzet met de Stampin' Seal.



Vind jij de kleuren Wild Wheat en Copper Clay ook zulke mooie
herfstkleuren?

Klik op de afbeelding hieronder om naar de Videohop te gaan
en de creaties van de andere teamleden te bekijken!


Een fijn weekend verder!

Creatieve groetjes, Annette

---

JUBILEUM STARTPAKKETACTIE 


 Stampin' Up! heeft een hele aantrekkelijke instapactie!
Vanwege het 35 jarige jubileum kun je kiezen voor 35% korting op 
je Startpakket of kiezen voor 35% meer producten in je Startpakket.
Meer info, stuur mij een berichtje!

---

KOFFIE&KAART OKTOBER KIT 


Gebruikte Producten voor deze fun fold kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten