maandag 9 oktober 2023

De Koffie&Kaart Oktober kit is nu te bestellen!



 De Koffie&Kaart Oktober kit is met de vrolijke kleurrijke 
Merry Bold & Bright collectie die op blz. 8 - 10 in de nieuwe
Mini Catalogus.



 A.s. Dinsdag 17 oktober geef ik je tijdens de gratis workshop 
inspiratie wat je zoal met deze kit kunt maken. Dat is rond
10.00 uur op mijn Facebookpagina en later die week verschijnt 
de replay ook op mijn YouTube kanaal.




Voor de kaarten gebruikte ik de teksten uit de Stralende Kerst
stempelset die je eventueel kunt mee bestellen via het 
aanmeldformulier. 



In de Koffie&Kaart Oktober kit zitten alle uitgestanste vormen
voor de projecten die ik met de Stralende Kerst stansen uitstanste.
 Dit productiepakket kun je eventueel ook via het aanmeldformulier
  mee bestellen.


In de Kit zit het volgende:

- 6 vel Merry Bold & Bright designpapier 15.2 x 15.2 cm
- 1 vel Melon Mambo & 1 vel Granny Apple Green folie 10 x 15.2 cm
- 2x A4 Basic White cardstock 
- 1x A4 Poppy Parade cardstock
-  1x A4 Melon Mambo cardstock
-  1x A4 Crushed Curry cardstock
- 1x A4 Shaded Spruce cardstock 
- 1 vel A5 Granny Apple Green cardstock
- 1 vel A5 Blueberry Bushel cardstock
-  0.5 m lint met regenboogglans
- 0.5 m lemon lime twist lint
- 2 rijtjes zelfklevende platte rondjes met regenboogglans
- 1 vel adhesive sheet 
- 4 enveloppen
- uitgestanste vormen


Kosten
De Koffie&Kaart Oktober Kit kost €13,15 excl. verzendkosten 
of €17,30  incl. verzendkosten.

Aanmelden kan via deze link.

Na je aanmelding stuur ik je een betaalverzoek en
zodra ik het geld binnen heb, stuur ik het naar je toe.


Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Creatieve groetjes, Annette

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten