donderdag 26 oktober 2023

Stampin' Up! Pick of the Patch * Halloween fun fold Klapkaart

 
Oké, ik zal maar eerlijk zeggen dat ik geen halloween fan ben.
Al dat gespook en gegruwel daar vind ik niet veel aan.
Geef mij maar het lievere St. Maarten, al wordt dat in deze streek
niet echt gevierd. 



Ben wel dol op pompoenen en zo'n gezichtje vind ik ook wel leuk.
Als je in je kennissenkring een grote halloween liefhebber hebt 
en deze tekst toch in de stempelset Pick of The Patch zit, dan
maak je voor haar een halloween kaartje.



Het zwart/witte designpapier is de achterkant van het leuke
Zoo Crew designpapier uit de Jaarcatalogus.


156485 €8,50

Het schattige zwart-wit ruitjeslint gebruikte ik om aan te kunnen
trekken waardoor de kaart openklapt.



Een hele leuke makkelijke kaart om te maken, dit was het 3e
project uit de Koffie&Kaart Oktober kit en hier kregen de
deelnemers de werkbeschrijving van via de mail.

Nog een kleine week kun je profiteren van het speciale
Jubileum Startpakket met 35% korting of meer producten.
Wil je meer info, laat het even weten!

Creatieve groetjes, Annette

---

JUBILEUM STARTPAKKETACTIE 


 Stampin' Up! heeft een hele aantrekkelijke instapactie!
Vanwege het 35 jarige jubileum kun je kiezen voor 35% korting op 
je Startpakket of kiezen voor 35% meer producten in je Startpakket.
Meer info, stuur mij een berichtje!

---

KOFFIE&KAART OKTOBER KIT 


Gebruikte Producten voor deze fun fold kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten