zaterdag 7 oktober 2023

Stampin' Up! Bird's Eye View + O Holy Night dsp * Bebrilde vogels


Heb je die grappige vogels uit de Bird's Eye View stempelset
al gezien? Ze staan op blz. 48 in de Jaarcatalogus.

161436 €25,-
Zijn ze niet schattig?



De Crumb Cake basiskaart haalde ik aan de voorkant met de
 Distressed Tile 3D embossingsmal door de Cut & Emboss
machine gehaald waardoor dit 3D effect ontstaat.



Het designpapier komt uit de O Holy Night collectie. De cirkel
stanste ik met de Stylish Shapes stansen uit Vellum.



De stempelafdrukken zette ik met Memento inkt op Basic White
 cardstock en kleurde ik in met de Stampin' Blends, welke
 kleuren ik precies gebruikte zie je hieronder in de productlijst.



De Basic Jewel Rhinestones kleurde ik met de donkere Calypso
Coral Stampin' Blend in. Tip het decoratiesteentje met de
 kwastpunt aan, laat het drogen en herhaal het nog een keer.
Plak ze pas op de kaart als het goed gedroogd is.



Voordat ik de designpapier mat op de basiskaart plakte, wikkelde
ik er linnen draad omheen wat ik vastknoopte met een strik.



De basiskaart is 21 x 14.85 cm, rillen op lange zijde op 10.5 cm.
De designpapier mat is .. x .. cm

Je zult vast nog meer vogelkaarten voorbij zien komen, want
het inkleuren is lekker ontspannend.

Creatieve groetjes, Annette

---

STARTPAKKETACTIE IN OKTOBER 


Vanaf vandaag heeft Stampin' Up! een hele aantrekkelijke instapactie!
Vanwege het 35 jarige jubileum kun je kiezen voor 35% korting op 
je Startpakket of kiezen voor 35% meer producten in je Startpakket.
Meer info, stuur mij een berichtje!

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten