maandag 9 oktober 2023

Stampin' Up! Artistically Inked - Stempel Schatten Bloghop * Vrolijke Verjaardag!



Welkom bij de Stempel Schatten Bloghop!

Voor onze projecten gebruiken we Stampin' Up! producten, die je
op dit moment niet zovaak meer voorbij ziet komen. Ze vallen
niet op in de catalogus of zijn naar de achtergrond geraakt
door de vele andere mooie nieuwe producten. Echte Stempel
 Schatten dus!

Deze maand is het thema Vrolijke Verjaardag!



Zelf word ik van stippen altijd erg vrolijk dus gebruikte ik het
2023-2025 In Color 6" x 6" designpapier op de basiskaart in
de lila tint Moody Mauve. De stempelschat van deze maand is 
de Artistically Inked stempelset die je bovenaan op blz. 114
 in de Jaarcatalogus vindt.



Met de Artistic stansenset stanste ik eerst de grote bloemenprint
uit Basic White cardstock. Hierna gebruikte ik deze als mal
om te kijken waar ik de stempels moest stempelen.

De grote bloem stempelde ik met Moody Mauve inkt, de roos
met Cherry Cobbler inkt, de kleine roosjes met Lost Lagoon en
de bladeren met Pretty Peacock inkt.



De achtergrond gaf ik met Wild Wheat inkt en de stippel stempel
nog een beetje kleur. De tekst komt ook uit de Artistically Inked 
stempelset en stempelde ik ook met de Wild Wheat inkt.

Wil je nog meer leuke voorbeelden en ideeën zien?
Hieronder zie je het lijstje met de deelnemers aan deze hop.


Creative groetjes, Annette

---

 STARTPAKKETACTIE IN OKTOBER 


Van 3 - 31 oktober heeft Stampin' Up! een hele aantrekkelijke instapactie!
Vanwege het 35 jarige jubileum kun je kiezen voor 35% korting op 
je Startpakket of kiezen voor 35% meer producten in je Startpakket.
Meer info, stuur mij een berichtje!

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com 

6 opmerkingen:

  1. Wat blijft dit toch een mooie Set, Annette. Je zou deze kaart met deze mooie kleuren ook als kerstkaart kunnen gebruiken, en wie wordt er van bolletjes niet vrolijk, ik wle in ieder geval.
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke frisse kaart! De combinatie met het dsp vind ik echt verrassend. En inderdaad, dit blijft een fantastische set van stempels en stansen! door het stempelen onder het stansgedeelte laat je mooi de mogelijkheden zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een mooie kaart, leuk ook met die stippen. Ook hier weer een vrolijke herinnering: aan de strik van Pipo de Clown. Wit met rode stippen dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superleuke kaart zo met al die stippen.. ik hou er ook van...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie verjaardagskaart! Dat is al een feestje om te ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen