dinsdag 25 juli 2023

Stampin' Up! Zomer cadeautje - Creatieve set Boho Beach en een extra ontwerp

 

Stampin' Up! heeft diverse Creatieve sets waar je als beginner
of op vakantie gelijk mee aan de slag kan gaan. Alles wat je
nodig hebt, zit in zo'n handige doos.


162418 €27,-

Deze doos bevat de Creatieve set Boho Beach, waarmee je 
8 kaarten kunt gaan maken met een strandthema en een handige
stap-voor-stap gebruiksaanwijzing om je op weg te helpen.

Ook maakte ik een uitpak filmpje, laat ik zien hoe je de kaarten
maakt en ontwierp nog een extra kaart. Zomaar als een extra
zomer cadeautje nu ik er niet wekelijks ben met Koffie&Kaart FB 
live.



Zelf viel ik vooral op de kleuren en de schitterende achtergrond 
van deze creatieve set. Er zitten 2 designs in de doos waarvan je
 er elk 4 kunt maken en natuurlijk ook 8 mooie enveloppen om ze 
te versturen.



De figuurtjes en labels zijn al voorgesneden en druk je zo uit
om ze te kunnen gebruiken. Er zit een kleine inktspot bij, stempels
 met teksten, spetters en takken en een blok waar je deze stempels 
op plakt om te stempelen.



Ook een klosje linnendraad om je kaart mee te versieren en 
Dimensionals en Glue dots om alles op te plakken.



Deze kaart ontwierp ik zelf met een extra vel Basic White 
cardstock. Op de voorkant stempelde ik de grote tak in een herhalend 
patroon. Sneed van een basiskaart een stuk van 9.5 cm breed.



Met wat figuurtjes uit de kit maakte ik hem af.



Klik op de afbeelding om naar het YouTube filmpje te gaan.

Heb je vragen of wil je een bestelling plaatsen, stuur het

Creatieve groetjes, Annette

---


Achter de schermen gaat het gewoon door, ben
er alleen niet wekelijks met een Koffie&Kaart
op mijn Facebookpagina.

---

 BONUSDAGEN 


Vanaf 6 juli krijg je bij iedere besteding van €60,- 
in de maand juli een kortingscode waarmee je €6,-
 korting krijgt op je bestelling in augustus.

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten