donderdag 20 juli 2023

Stampin' Up! Blij en Bloemrijk + Een Rondje Gelukswensen *Vellum inkleuren met Stampin' Blends



 Voor de videohop van het Feel Good Design Team is het thema
 deze maand Fantastisch Vellum. In deze videotutorial laat ik zien
 hoe je vellum heat embossed en inkleurt met de Stampin' Blends.



Het roze Melon Mambo label stanste ik uit met de Cheerful
Daisies stansenset en de tekst uit de Een rondje Gelukswensen
stempelset heat embostte ik er bovenop.

Het Lemon Lime Twist kleurige lint komt uit het Ribbon Duo
Combo pack.



Aan de voorkant van het Vellum stempel je met Versamark inkt
een patroon en heat embossed dit met wit embossingpoeder.
Dan kleur je op de achterkant met Stampin' Blends de afdruk in.



Klik op de afbeelding om naar de tutorial te gaan en om verder te 
hoppen naar mijn Stampin' Up! Collega's en hun inspiratie met
Vellum te zien.

Creatieve groetjes, Annette

---


Achter de schermen gaat het gewoon door, ben
er alleen niet wekelijks met een Koffie&Kaart
op mijn Facebookpagina.

---

 BONUSDAGEN 


Vanaf 6 juli krijg je bij iedere besteding van €60,- 
in de maand juli een kortingscode waarmee je €6,-
 korting krijgt op je bestelling in augustus.

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten