donderdag 27 juli 2023

Stampin' Up! Timeless Charm - Simpel Stempelen * Happy Birthday, my dear

 

Simpel stempelen is handig als je snel een kaartje nodig hebt
en af en toe heerlijk om te doen. Dit keer liet ik mij inspireren
door mijn Duitse collega Jenni Pauli en koos ik de kleuren
combinatie van mijn Engelse collega Helen Read.


162256 €31,-

De stempelset waar ik mee stempelde is een nieuw Online-Only
product Timeless Charm, hij staat niet in een catalogus want
je vindt dit alleen op de website.



Wild Wheat, Crushed Curry, Sweet Sorbet en Cherry Cobbler
zijn de inktkleuren waarmee ik stempelde. Helen plaatste afgelopen
zaterdag op instagram een rainy day challenge met deze kleuren.



Het idee van de stipjes er omheen heb ik dus van Jenni, ik zette
ze met Stampin' Blends en een Stampin' Write marker. Van 
Crushed Curry had ik beide niet dus er een gekozen die er wel
bij in de buurt kwam en dat is de Mango Melody Blends die
uit het assortiment is.



Voor de inktvlek achtergrond kan je het beste met een oude 
cadeaukaart even de inkt op de inktpad wat opzij vegen.
Dit een een distinctive stempel die niet veel inkt nodig heeft
en met veel inkt niet mooi afstempelt.



De Timeless Charm stempelset heeft ook een prachtige stansenset, 
hierover komt binnenkort een blogbericht waarin ik deze gebruik.



Wat vind jij van deze kleurencombinatie? Het is soms nog even 
zoeken met de kleur Wild Wheat wat er mooi bij past.

Gisteravond kwam voor de Stampin' Up! Demo's de nieuwe
Mini Catalogus online, er staat weer een hoop moois in,
waaronder 3 nieuwe Nederlandse stempelsets.

Vanaf 6 september is dit ook voor jullie mogelijk of je koopt
vanaf 2 augustus het Startpakket en dan mag je er ook al
uit kiezen.

Creatieve groetjes, Annette

---


Achter de schermen gaat het gewoon door, ben
er alleen niet wekelijks met een Koffie&Kaart
op mijn Facebookpagina.

---

 BONUSDAGEN NOG T/M 31 JULI!!!


Vanaf 6 juli krijg je bij iedere besteding van €60,- 
in de maand juli een kortingscode waarmee je €6,-
 korting krijgt op je bestelling in augustus.

---

Gebruikte Producten voor deze kaarten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten