dinsdag 18 juli 2023

Stampin' Up! Fun On Wheels + Foursquare Decorative Mask * At every turn of life....



Voor ons neefje Hessel die deze week zijn laatste week op de
basisschool heeft, maakte ik deze kaart met de Fun On Wheels
stempelset.



Op de witte mat maakte ik met een decoratiesjabloon uit de
vierkante patronen en een blendingborstel met Parakeet Party 
inkt een achtergrond. 

Eerder had ik dit met de blauwe Tahitian Tide inkt gedaan maar
dat vond ik te fel dus omgedraaid en overnieuw gedaan, dat zie je
 nu dus nog wel door de kaart heen.



De zwarte plattegrond stempelde ik met Memento inkt. De rode
punt komt uit de Warm Welkom stempelset en de oranje kruisjes
uit de Biggest Wish stempelset. De tekst heb ik op een strookje
Parakeet Party cardstock geheat embosst met wit embossingspoeder.



Hessel wielrent en heeft dus zo'n turkooizen racefiets, denk niet 
dat hij erop naar het voortgezet gaat maar vond het wel leuk. 
Deze fiets stempelde ik en stanste ik uit met de Fun On Wheels 
stansenset.

Maten kaart
Basiskaart van Basic White cardstock 29.7 x 10.5 cm, rillen op
lange zijde op 14.85 cm. Basic White mat van 13.85 x 9.5 cm.


Creatieve groetjes, Annette

---

WOENSDAG 19 JUNI


15% korting op stempelsets m.u.v. de gastvrouw
stempelsets!

---


Achter de schermen gaat het gewoon door, ben
er alleen niet wekelijks met een Koffie&Kaart
op mijn Facebookpagina.

---

 BONUSDAGEN 


Vanaf 6 juli krijg je bij iedere besteding van €60,- 
in de maand juli een kortingscode waarmee je €6,-
 korting krijgt op je bestelling in augustus.

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten