dinsdag 6 juni 2023

Stampin' Up! Een Rondje Gelukswensen * Zomerse kaarten

 

Vandaag tijdens de Koffie&Kaart FB Live maakte ik CAS kaarten
of te wel Clean and Simple kaarten met de stempelset Een rondje
Gelukswensen.


162453 €30,-

Bij deze stempelset hoort een pons van 2 3/8" of zo'n 6.1 cm.
Koop je ze samen tegelijk (162536 €51,25) dan krijg je 10%
korting op je aankoop.



Bij deze kaart gebruikte ik echter de Stylish Shapes stansenset
om de cirkels uit te stansen. De grootste cirkel is Boho Blue.
 De schelpen en zee stempelde ik met de grijze Smoky Slate inkt
dit geeft niet zo'n hard contrast.



De teksten en de spetters zijn de kleur Crumb Cake. De spetters
maakte ik met de donkere Crumb Cake Stampin' Blend.
De decoratiesteentjes zijn de In Color 2023-2025 in Boho Blue.



De tweede kaart maakte ik ook in zomerse sferen en dan met
de hoofdrol voor de schelpen. 



Eerst stanste ik de cirkel uit wit cardstock. Hier stempelde ik
met de grijze Smoky Slate inkt het schelpenrandje.



Hier zie je dat de spetters net even het vele wit doorbreken,
hier maakt ik ze met de donkere Misty Moonlight blend.
De losse schelpjes knipte ik uit een gestempelde rand.



De ronde tekst stempelde ik met heat embossing op het blauwe
Misty Moonlight cardstock en knipte ik uit. Hier ben ikzelf niet
tevreden over, dus kans dat ik het nog een keer doe en die er 
overheen plak.... De tekst is met Misty Moonlight inkt gestempeld.

Op beide kaarten bracht ik accenten aan met de Wink Of Stella pen.
Die laat een klein glitterlaagje achter, je kunt het zien als je de
detailfoto's vergroot door er op te klikken.

Er zal vast nog meer inspiratie met deze stempelset komen, want
je kunt er zoveel kanten mee uit.

Vanmiddag hopelijk de laatste keer met mijn moeder voor controle
naar het ziekenhuis, het wondje aan haar ge-amputeerde teen was
drie weken geleden bijna dicht.


Creatieve groetjes, Annette

--

NU TE BESTELLEN KOFFIE&KAART KIT


Lees er hier alles over!

---

JUNI DESIGNPAPIER ACTIE


De hele maand juni 15% korting op geselecteerd
designpapier. Kijk hier voor welke er mee doen!

---

JUNI STARTPAKKET +


Koop in juni het Startpakket+ voor €129,- en kies
voor €207,- aan producten uit de Jaarcatalogus.

---

Gebruikte Producten voor deze kaarten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten