zondag 4 juni 2023

Stampin Up! Blij en Bloemrijk/ Irresistible Blooms * Kaartenswap Mei 2023

 
Voor de maand Mei gaf ik mij weer op om mee te doen met de 
Kaartenswap van de Stampin' Up! Dream Girls en kreeg de 
werkbeschrijving van deze leuke fun fold kaart.


De basis is het licht groene Soft Sea Foam met daar bovenop
matten van Daffodil Delight en matten van het Bloemrijke
bladen designpapier. Dit designpapier is een online only
product en is ook deze maand met 15% korting.



De bloemen komen uit de Blij en Bloemrijk stempelset en
stempelde ik met Versamarkt inkt, bestrooide dit met wit
embossingpoeder en verhitte het met de Heat tool.
Ik kleurde ze in met het aquarelpenseel en inkt.



De baan met stippen in het midden van de kaart maakte ik met
Maskeerpapier, dit plakte ik boven en onder het vlak zodat ik
ertussen kon stempelen. Als je het maskeerpapoer verwijderd
blijft er deze streep over.



De tekst komt ook uit de Blij en Bloemrijk stempelset en 
stempelde ik met het donkergroene Pretty Peacock.

Creatieve groetjes, Annette

---

JUNI DESIGNPAPIER ACTIE


De hele maand juni 15% korting op geselecteerd
designpapier. Kijk hier voor welke er mee doen!

---

JUNI STARTPAKKET +


Koop in juni het Startpakket+ voor €129,- en kies
voor €207,- aan producten uit de Jaarcatalogus.

---

NU TE BESTELLEN KOFFIE&KAART KIT


Lees er hier alles over!

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten