dinsdag 16 mei 2023

Stampin' Up! Zoo Crew * Inkleuren met Stampin' Blends


De grappige Zoo Crew collectie stond vandaag centraal in de 
Koffie&Kaart FB live, je vindt hem op blz. 46/47 van de catalogus.



Vandaag ging het vooral om het inkleuren met Stampin' Blends.
De grappige diertjes van de stempelset Zany Zoo kun je helemaal
of gedeeltelijk inkleuren maar ook....


161304 €15,25

...het Zoo Crew designpapier. Aan de ene kant boordevol met 
grappige diertjes die je uit kunt knippen en aan de andere kant
zwart/wit patroontjes die je dus ook een kleurtje kunt geven.

Dit designpapier staat ook centraal in de Koffie&Kaart juni kit
die binnenkort uitkomt.



De basiskaart is het roze Petal Pink (14.85 x 21 cm, rillen op
lange zijde op 10.5 cm) met daar bovenop een zwarte mat van
14.35 x 10 cm. De witte mat is 13.95 x 9.6 cm.



Bij de zwart/wit patroontje past het Black & White gingham
lint perfect, hiervan gebruikte ik 55 cm. De cirkels met randje
komen uit de Stylish Shapes stansenset. De bloemetjes komen
uit de bijpassende Zany Zoo stansenset. De oranje decoratie
steentjes zijn wit maar kleurde ik met de Pumpkin Pie blend in.
Ze komen uit de Classic Matte dots.



Deze kaart is qua lay-out hetzelfde als de kaart hierboven, 
alleen gebruikte ik een ander patroontje dsp en de wasbeertje 
met ballonnen stempel.



De tekststempel komt ook uit de Zany Zoo stempelset.



Er is nog een 3e kaart maar die laat ik je binnenkort een keertje
zien! 

Creatieve groetjes, Annette

---

CATALOGUSPARTY 31 MEI


Woensdagavond 31 mei geef ik een feestje ter ere
van de nieuwe Jaarcatalogus, kom jij ook?
Lees er hier alles over!

---

Gebruikte Producten voor deze kaarten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten